Στο δίκτυο υδατοδρομίων Πελοποννήσου εντάσσεται σύντομα η Μονεμβασία

Από τα Επτάνησα ξεκινούν την Άνοιξη του 2024 οι πτήσεις των υδροπλάνων της  Hellenic Seaplanes, ευελπιστώντας να αποτελέσουν την «έξυπνη» λύση που θα φέρει αποτελεσματικές αλλαγές στην μετακίνηση των επιβατών αλλά και αέρα ανανέωσης στα προσφερόμενα τουριστικά προϊόντα.

Η Hellenic Seaplanes, έχοντας ήδη διαμορφώσει ένα εκτεταμένο δίκτυο υδατοδρομίων και υδάτινων πεδίων,  με κάθε project υποδομής να είναι σε διαφορετικό στάδιο ετοιμότητας, επισπεύδει τα βήματα που χρειάζονται για να εγκαινιάσει το υδροπλάνο της με τις πιλοτικές πτήσεις να είναι προ των πυλών. Οι δοκιμαστικές πτήσεις θα είναι το πρώτο βήμα που θα φέρει τα υδροπλάνα ξανά στους αιθέρες, μέσω οργανωμένων και charter (ναυλωμένων) πτήσεων από το υδατοδρομίο της Κέρκυρας προς τους Παξούς και τα άλλα συνεργαζόμενα αεροδρόμια και υδατοδρόμια.

Μαζί με τις επιβατικές πτήσεις αερομεταφοράς θα ξεκινήσουν και οι περιηγητικές πτήσεις, με εναέρια περιήγηση πάνω από αξιοθέατα της Κέρκυρας, των Παξών, των Αντίπαξων και των Διαπόντιων νησιών (Οθωνοί), προσφέροντας νέες τουριστικές εμπειρίες στους επισκέπτες του Βορείου Ιονίου και της Δυτικής Ελλάδας.

Λεπτομέρειες για την ανακοίνωση νέων αδειοδοτημένων υδατοδρομίων

Η εκκίνηση των πτήσεων στα Επτάνησα φέρνει ντόμινο εξελίξεων με τα πιο κοντινά υδατοδρόμια να παίρνουν προτεραιότητα ώστε να αποκτήσουν άμεσα ρόλο. Το υδατοδρόμιο Πάτρας έχοντας στην κατοχή του άδεια λειτουργίας προηγείται των υπολοίπων, ενώ το υδατοδρόμιο Κυλλήνης και Καλαμάτας που πρόσφατα απέκτησε χερσαίες εγκαταστάσεις είναι οι επόμενοι σταθμοί που θα φέρουν τα υδροπλάνα στην Πελοπόννησο. Στο εν λόγω δίκτυο  θα προστεθούν σύντομα τα λιμάνια της Ερμιονίδας, Μονεμβασίας, Ναυπλίου, Νέας Κίου και Γυθείου ώστε να είναι βιώσιμο, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές αερομεταφορών.

Στις Σποράδες και στη Στερεά το πλάνο προχωράει σταθερά ώστε τα υδατοδρόμια Σκύρου, με ολοκληρωμένες χερσαίες και υδάτινες εγκαταστάσεις καθώς και Σκοπέλου και Αλοννήσου να  μπαίνουν σε σειρά για απόκτηση άδειας λειτουργίας, ενώ τον ίδιο δρόμο ακολουθούν οι Τήνος, και Πάτμος.

Στο χαρτοφυλάκιο έργων έκδοσης άδειας ίδρυσης που έχει αναλάβει η Hellenic Seaplanes, μετά και τις αδειοδοτήσεις σε Βόλο, Κύμη, Αλιβέρι και Αιδηψό, θέση παίρνουν τα υδατοδρόμια σε Σητεία, Αμφιλοχία, Χίο, Ψαρά, Οινούσσες, Κάρυστο και Χαλκίδα για τα οποία το μόνο που εκκρεμεί είναι η σύνταξη της ΚΥΑ από τα αρμόδια υπουργίαενώ ζήτημα παραμένει η περίπτωση της Σίφνου.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes εταιρείας κ. Νικόλας Χαραλάμπους δήλωσε:

Με τις αδειοδοτήσεις υδατοδρομίων και υδάτινων πεδίων έχουν μπει τα θεμέλια ώστε φέτος να έρθει η εποχή της εκκίνησης των υδροπλάνων, πετώντας σε ένα δίκτυο που θα είναι καταρχήν βιώσιμο και θα έχει ο επιβάτης τη δυνατότητα να πάει σε περιοχές που είναι είτε πολύ δύσκολο να μετακινηθεί οδικώς είτε πολύ χρονοβόρο με το πλοίο. Έχουμε όλες τις δυνατότητες ως Hellenic Seaplanes να προσφέρουμε ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα πετώντας από λιμάνι σε λιμάνι και δίνοντας μια ποιοτική εμπειρία μετακίνησης που θα κάνει ντόπιους και τουρίστες να υποστηρίξουν τις δυνατότητες της αεροπλοΐας στη χώρα μας. Το 2024 είναι η χρονιά που τα υδροπλάνα στην Ελλάδα θα πάρουν την αίγλη που τους αξίζουν, σε ένα project που έχει να προσφέρει πολλά προς τη χώρα και τους επιβάτες.