Με διαδικτυακή εκδήλωση μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ, παρουσιάστηκε το Σάββατο 24/4/2021, το νέο τουριστικό λογότυπο και destination branding των Κυθήρων, που σχεδίασε ο διακεκριμένος και βραβευμένος creative director Αντώνης Λουράντος (design park).
Για την δημιουργία της νέας τουριστικής ταυτότητας, ο Δήμος είχε καλέσει από τις 5/9/2018 ιδιώτες και επαγγελματίες, να συμμετάσχουν στη διαδικασία διαβούλευσης και να αποστείλουν προτάσεις σχετικά με το τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά την κρίση τους το νέο λογότυπο.
Το νέο λογότυπο αποτελεί συγκερασμό τεσσάρων βασικών στοιχείων της ιστορικής και πολιτιστικής ταυτότητας του νησιού:
α) των 4 πρώτων γραμμάτων της λέξης «ΚΥΘΗΡΑ» όπως είναι χαραγμένα στα αρχαία νομίσματα του νησιού και παραπέμπουν ήδη από την αρχαιότητα στο ανεκπλήρωτο/μυθικό της λατρείας της Ουράνιας Αφροδίτης και ταυτόχρονα, στην αναγνώριση των Κυθήρων ως τόπου του της εξιδανικευμένης αναζήτησης, της περιπέτειας, των «γλυκών μυστικών» όπως έγραψε ο Μπωντλέρ,
β) του φυτού της μυρτιάς (Παναγία Μυρτιδιώτισσα και έμβλημα Αυτόνομης Διοίκησης Κυθήρων του 1917),
γ) της λόγχης από τη σημαία της Επτανήσου Πολιτείας (οι 7 λόγχες της σημαίας συμβόλιζαν τα 7 νησιά) και
δ) του χρώματος της πορφύρας για την οποία ήταν γνωστό το νησί στην αρχαιότητα.
Όπως εύστοχα παρατήρησε ο Κυθήριος δημοσιογράφος Παναγιώτης Στάθης, που συντόνισε την εκδήλωση, «συστήνουμε τα Κύθηρα στον κόσμο με τα βασικά συστατικά τους».
Στην εκδήλωση συμμετείχαν και μίλησαν, πέραν του σχεδιαστή του λογοτύπου, η Υφυπουργός Τουρισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο Πρόεδρος του ΚΙΠΑ κ. Γιώργος Κασιμάτης και η Πρόεδρος του Συλλόγου Τουριστικών Καταλυμάτων Κυθήρων κα Βανέσα Ράϊκου. Όλοι οι ομιλητές, αλλά και ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στράτος Χαρχαλάκης που έκλεισε την εκδήλωση, τόνισαν τη σημασία των υποδομών και τη φέρουσας ικανότητάς τους στην τοπική τουριστική ανάπτυξη, την ανάγκη επένδυσης στις δραστηριότητες φυσιολατρικού τουρισμού αλλά και στην στήριξη του πρωτογενούς τομέα μέσω της πιστοποίησης των τοπικών προϊόντων που συμβάλουν στον γαστρονομικό τουρισμό.
Εκτός από το λογότυπο και τις διάφορες απεικονίσεις του, ο Αντώνης Λουράντος σχεδίασε και παρέδωσε στο Δήμο για εκτύπωση 5 νέα διαφημιστικά έντυπα (δίγλωσσα): γενικό, παραλίες (pocket size), εναλλακτικές μορφές, Αντικύθηρα και Info-Onboard για τα πλοία της γραμμής.
Ο Δήμος Κυθήρων και ο Δήμαρχος προσωπικά ευχαριστούν όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση παρουσίασης του λογοτύπου, την οποία προετοίμασε ο αρμόδιος υπάλληλος του Δήμου κ. Π. Γιαννιώτης σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής κ. Ευ. Λουράντο.