H Tesla παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό

Το Tesla Semi, από πλευράς του, θα πάει από τα 0 στα 60 χλμ/ ώρα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, έλκοντας φορτίο 36.287 κιλών (το μέγιστο που επιτρέπεται στους αμερικανικούς δρόμους).

Το πρώτο της ηλεκτρικό αρθρωτό φορτηγό παρουσίασε η Tesla, φιλοδοξώντας να αμφισβητήσει την κυριαρχία των συμβατικών φορτηγών στον τομέα των οδικών μεταφορών. Όπως αναφέρει το BBC, το Tesla Semi έχει εμβέλεια 800 χλμ με μία φόρτιση και θα τεθεί σε παραγωγή το 2019.

Ο επικεφαλής της εταιρείας, Έλον Μασκ, παρουσίασε επίσης – σε μια απρόσμενη εξέλιξη- ένα νέο Roadster, για το οποίο είπε πως θα είναι το «ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει φτιαχτεί ποτέ». Το, κόστους 200.000 δολαρίων (τα πρώτα 1.000 θα κοστίζουν 250.000), κόκκινο σπορ αυτοκίνητο βγήκε από το τρέιλερ του ηλεκτρικού φορτηγού κατά τη διάρκεια της παρουσίασης την Πέμπτη, εντυπωσιάζοντας το κοινό. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Rοaster θα έχει εμβέλεια κοντά στα 1.000 χλμ με μία φόρτιση, και θα μπορεί να πάει από τα 0 στα 160 χλμ/ ώρα μέσα σε 4,2 δευτερόλεπτα.

Όπως υποστήριξε ο Μασκ, το να συνεχίσει κανείς να επιμένει στα «παραδοσιακά» οχήματα σύντομα θα είναι «σαν να οδηγά ατμομηχανή». Το νέο Roadster θα αρχίσει να είναι διαθέσιμο από το 2020.

Το Tesla Semi, από πλευράς του, θα πάει από τα 0 στα 60 χλμ/ ώρα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, έλκοντας φορτίο 36.287 κιλών (το μέγιστο που επιτρέπεται στους αμερικανικούς δρόμους). Όπως είπε ο Μασκ, «είναι διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο φορτηγό έχετε οδηγήσει ποτέ». Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει το Reuters, δεν παρουσίασε τιμή για το Semi.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες τεχνολογίες που ενσωματώνει, η Tesla εξαίρει τους αισθητήρες του, που αντιλαμβάνονται ταχύτατα την αστάθεια, με αποτέλεσμα να ακολουθεί γρήγορη αυτόματη αντίδραση σε τροχούς και φρένα, καθώς και τις κάμερες που παρατηρούν το γύρω περιβάλλον ανελλιπώς, συμβάλλοντας στον έγκαιρο εντοπισμό απειλητικών αντικειμένων. Ακόμη, στα χαρακτηριστικά του συμπεριλαμβάνονται βελτιωμένο σύστημα αυτόματου πιλότου (Enhanced Autopilot), αυτόματα φρένα εκτάκτου ανάγκης (Automatic Emergency Braking), λειτουργία αυτόματης παραμονής σε λωρίδα (Automatic Lane Keeping), και λειτουργία προειδοποίησης σε περίπτωση εγκατάλειψης λωρίδας (Lane Departure Warning).

 

Πηγή: naftemporiki.gr