Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Μονεμβασίας, προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο, σε ανοιχτή συνάντηση εργασίας, το Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 16:30 μμ, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Τοπικής Κοινότητας Παπαδιανίκων με θέμα: «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής (Marketing Plan) του Δήμου Μονεμβασίας για την περίοδο 2016-2019».
Η παρουσίαση θα γίνει από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, Σύμβουλο Τουριστικού Μάρκετινγκ, Επίκουρο Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών.
Παράλληλα την επόμενη μέρα, η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου, οργανώνει μια σειρά δωρεάν σεμιναρίων για τουριστικούς επαγγελματίες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016
Τίτλος εκδήλωσης: Σεμινάριο για την ποιοτική αναβάθμιση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Ώρα έναρξης: 10:00 πμ
Τόπος: Αίθουσα Εκδηλώσεων ΤΚ Παπαδιανίκων
Εισηγητής: Δρ. Δημήτρης Κούτουλας (ειδικός σε θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και τουριστικού μάρκετινγκ, πανεπιστημιακός)
Ποιούς αφορά: Ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής, επαγγελματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού, όσους ασχολούνται με την ανέγερση και ανακαίνιση ξενοδοχείων, όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Τι θα καλύψει: Σύγχρονες αντιλήψεις γύρω από την ποιότητα ξενοδοχειακών υπηρεσιών διεθνώς. Συχνά λάθη και συνηθισμένες αδυναμίες των ξενοδοχείων και καταλυμάτων και τρόποι αντιμετώπισής τους. Συνήθεις αστοχίες κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων και τρόποι αποφυγής τους. Πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών καθώς και για την αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας των ξενοδοχείων.
Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016
Τίτλος εκδήλωσης: Σεμινάριο για τις τεχνικές μάρκετινγκ ξενοδοχείων και λοιπών επιχειρήσεων τουρισμού
Ώρα έναρξης: 17:00 μμ
Τόπος: Αίθουσα Εκδηλώσεων ΤΚ Παπαδιανίκων
Εισηγητής: Δρ. Δημήτρης Κούτουλας (ειδικός σε θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και τουριστικού μάρκετινγκ, πανεπιστημιακός)
Ποιους αφορά: Ιδιοκτήτες, διευθυντικά στελέχη και στελέχη μάρκετινγκ ή πωλήσεων που εργάζονται σε ξενοδοχεία ή τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής, όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Τι θα καλύψει: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για μια τουριστική επιχείρηση. Δημόσιες σχέσεις και ενέργειες δημοσιότητας. Ζητήματα διαδικτυακής προβολής. Παραγωγή content.