Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά ο ΔΕΔΔΗΕ σε φαινόμενα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι ή εκπρόσωποι της εταιρείας, με σκοπό να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).
Οι επιτήδειοι προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος.
«Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass)» τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Συνεπώς, ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ)».