Θέτοντας τις βάσεις για να μπορεί σε λίγο καιρό να διεκδικεί ένα ακόμα σημαντικότερο μερίδιο από τις υψηλές μελλοντικές προσδοκίες της χώρας μας για εξωτερικό τουρισμό, ο Δήμος Μονεμβασίας προώθησε για πρώτη φορά το τουριστικό προϊόν του στην μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ, Βερολίνου, από 4 έως 8 Μαρτίου 2015, φιλοξενούμενος στο Περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου/ΕΟΤ.
Οι 175.000 επισκέπτες κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών σ’ έναν χώρο 160.000τ.μ., οι 10.096 εκθέτες από 186 χώρες, οι περίπου 115.000 εμπορικοί επισκέπτες και με όλους τους παραπάνω δείκτες σε αυξητική τάση παρά τις διεθνείς κρίσεις, δικαίως χαρακτηρίζουν την ΙΤΒ σε «Παγκόσμιο Χρηματιστήριο» Τουρισμού.
Ο Δήμος Μονεμβασίας εκπροσωπήθηκε από τα Μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, κυρία Θεοδούλη Σπυριδάκου, Δημοτική Σύμβουλο και κ. Δημήτρη Γιαννίση, Τουριστικό Πράκτορα.
Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες συζητήσεις με επαγγελματίες από όλο τον κόσμο, κυρίως σχετικές με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στο Δήμο. Παράλληλα τα μέλη της Επιτροπής είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με επισκέπτες, παρουσιάζοντάς τους τα πλεονεκτήματα και τη μοναδικότητα της περιοχής.
Η εμπειρία και η γνώση της συμμετοχής σε αυτό το τόσο σπουδαίο διεθνές γεγονός, θα διοχετευτεί στο σύνολο των φορέων που σχετίζονται με τον τουρισμό στον Δήμο, με τη στήριξη των οποίων σταδιακά χτίζεται μια ενιαία τουριστική ταυτότητα.
Με την παρουσία τους μας τίμησαν μεταξύ άλλων, η Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κυρία Έλενα Κουντουρά, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, η Εντεταλμένη Σύμβουλος Τουρισμού Λακωνίας κυρία Ματούλα Μπελεγρή.
Ο Δήμος Μονεμβασίας ευχαριστεί θερμά την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Προσωπικό τού Γραφείου της που συμμετείχε στην Έκθεση, για την άψογη συνεργασία και την υποδειγματική φιλοξενία τους, συνεχίζοντας την προσπάθεια για ουσιαστικότερη ανάδειξη της Πελοποννήσου μέσω συντονισμένων και μεθοδικών κινήσεων Περιφέρειας-Δήμων-Επαγγελματιών, καλλιεργώντας σχέσεις και κανάλια συνεργασίας με διεθνείς τουριστικούς φορείς.