Την ετήσια «ακτινογραφία» της χώρας, με βάση τις αναζητήσεις μας στο Ιντερνετ κατά τη διάρκεια της χρονιάς που τελειώνει, δημοσιοποίησε χθες η Google. Το This Year in Search για το 2014 δεν αφορά φυσικά τους πραγματικά «πιο γκουγκλαρισμένους» όρους, αφού αυτή η λίστα θα ήταν μάλλον βαρετή, περιλαμβάνοντας λέξεις όπως «καιρός», ονόματα ιστοσελίδων, πιθανότατα ακόμα και «google» (είναι εντυπωσιακό πόσοι πληκτρολογούν google στην μπάρα του google).
Αντίθετα, τη λίστα που ανακοινώθηκε απαρτίζουν οι όροι που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις μας το 2014 σε σχέση με το 2013, σκιαγραφώντας τον χάρτη των ανθρώπων και των γεγονότων που μας απασχόλησαν περισσότερο μέσα από τη διερεύνηση και ανάλυση των δισεκατομμυρίων ερωτημάτων που γίνονται μέσω της Google κάθε χρόνο.H«Αμφίπολη»
Όπως ήταν αναμενόμενο, στην κορυφή των ταχύτερα αυξανόμενων αναζητήσεων στην Ελλάδα για το 2014 βρίσκεται η «Αμφίπολη», ακολουθώντας την εκτεταμένη δημοσιότητα που λάμβανε το θέμα των σταδιακών αποκαλύψεων των ανασκαφών τους τελευταίους μήνες.
Πολύ μας απασχόλησαν και οι εκλογές, με τέσσερα σχετικά αποτελέσματα στην τελική λίστα: στη δεύτερη θέση το «Εκλογές 2014, στην 5η θέση το ερώτημα «πού ψηφίζω», στην 8η θέση «ΥΠΕΣ» και στη 10η «αποτελέσματα εκλογών».Kαι η ΝΕΡΙΤ
Ψηλά στις αναζητήσεις μας φέτος και η ΝΕΡΙΤ (3η), με τη διοργάνωση της Eurovision 2014 να ακολουθεί. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι αναζητήσεις για τις «βάσεις 2014» (6η), για το «Μουντιάλ 2014» (7η) και για το… «iphone 6» (9η).
Στην επιμέρους λίστα των ταχύτερα αυξανόμενων αναζητήσεων προσωπικοτήτων στην Ελλάδα κυριαρχούν οι άνθρωποι που φέτος έφυγαν από τη ζωή.
Στην πρώτη θέση βρίσκουμε τον Ρόμπιν Ουίλιαμς και στη δεύτερη θέση το Σάκη Μπουλά, ενώ ακολουθούν ο Αντώνης Βαρδής (6η), η αθλήτρια Αννα Πολλάτου (7η) και η Τζένη Βάνου (8η). Ψηλά στις αναζητήσεις μας φέτος (3η θέση) βρέθηκε η ηθοποιός Τζένιφερ Λόρενς (προφανώς μετά τη διαρροή των γυμνών φωτογραφιών της στο διαδίκτυο), ο Μίχαελ Σουμάχερ, η Κοντσίτα, η Μελίνα Ασλανίδου και ο Ορέστης Καρνέζης.
Στην πρώτη τριάδα των γεγονότων που τράβηξαν περισσότερο το ενδιαφέρον των Ελλήνων χρηστών για το 2014 βρίσκουμε τις εκλογές, τη Eurovision και το Μουντιάλ, ενώ ακολουθούν η εκπομπή The Voice, οι Πανελλήνιες 2014 και μια σειρά αθλητικών γεγονότων όπως το παιχνίδι Ολυμπιακός – Μάντσεστερ, το Μουντομπάσκετ 2014, το Ρολάν Γκαρός, ο τελικός Κυπέλλου 2014 και τα NBA playoffs 2014.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google, ιδιαίτερα ψηλά στις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις των Ελλήνων φέτος βρέθηκαν επίσης οι όροι «ΕΝΦΙΑ» και «Κοινωνικό Μέρισμα», καθώς και οι δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης «Μπρούσκο», «Ονειρο Ηταν» και το «Κάτω Παρτάλι».
Πηγή: kathimerini.gr