Η νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα, και συγκεκριμένα στις 5 Μαΐου 2022, σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας, από τον υφυπουργό Τουρισμού της Κύπρου κ. Σάββα Περδίο.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο υφυπουργός Ναυτιλίας Κύπρου κ. Βασίλης Δημητριάδης, η υφυπουργός Τουρισμού Ελλάδας κ. Σοφία Ζαχαράκη, η Γ.Γ. του HAPCO & DES κ. Αντωνία Αλεξάνδρου – ως εκπρόσωπος της Προέδρου HAPCO & DES, εκπρόσωποι της Cyprus Airways και δεκάδες εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και του Τύπου.
Ο υφυπουργός Τουρισμού ανέφερε στην παρουσίαση του ότι τίθεται τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και αρχίζει μια νέα εποχή με νέα ταυτότητα διαφορετική, πιο ανοιχτόμυαλη και πιο περιεκτική.
Το νέο πρόσωπο της Κύπρου είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν μέσω πανδημίας, επειδή ουδέποτε σταμάτησε η υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό. Προς τούτο, το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.
Σύμφωνα με τη παρουσίαση, τα product label «Γαλάζιες σημαίες», Cyprus Nature Trails και το «Γεωπάρκο Τροόδους» αναδεικνύουν την ομορφιά της Κυπριακής φύσης, όπου τα καθαρότερα νερά της Ευρώπης, τα φροντισμένα μονοπάτια της φύσης και η γεωλογική ιστορία της Κύπρου, η οποία αναδύθηκε από την θάλασσα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στον επισκέπτη.
Κατά την παρουσίαση σημειώθηκε ότι το σήμα Heartland of Legends αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματά της, συμπυκνώνοντας τη μεσογειακή εμπειρία και περιέχει εκπληκτική διαφορετικότητα πολιτισμών, εθνοτήτων και προσώπων.
Το σήμα Colourful Villages περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου. Τα product labels Cyprus Breakfast, Vegan Friendly, Taste Cyprus Delightful Journeys μας εισάγουν στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας. Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά τα product labels που αφορούν το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και το Commandaria, ένα label που οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο με το παλαιότερο κρασί στον κόσμο με το ίδιο όνομα για πάνω από 800 έτη. Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα Theme Parks και Christmas Villages που δίνουν νότες χαράς στις διακοπές ολόχρονα και χρωματίζουν όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Η παρουσίαση έκλεισε υπογραμμίζοντας ότι η Κύπρος στέλνει μήνυμα στον καθένα, σε αυτούς που επισκέφθηκαν την Κύπρο στο παρελθόν, σε αυτούς που ακόμα δεν επισκέφθηκαν την Κύπρο και αυτούς που ζουν στην Κύπρο, ότι αυτός ο τόπος είναι αξιαγάπητος. Όλες οι ενέργειες του Υφυπουργείου Τουρισμού έχουν ως στόχο να ωφελήσουν πρώτα τον τόπο και τους ανθρώπους του και να τον αγαπήσουν ακόμη περισσότερο, τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ξένοι, γιατί αυτός ο τόπος είναι φροντισμένος. Έτσι λοιπόν το παλιό λογότυπο με τον ήλιο και την θάλασσα αποχωρεί και έρχεται το νέο, Love Cyprus, γιατί πολύ απλά η Κύπρος είναι ένας αξιαγάπητος προορισμός.
Την σκυτάλη έλαβε στη συνέχεια ο υφυπουργός Ναυτιλίας Κύπρου κ. Βασίλης Δημητριάδης, ο οποίος χαιρέτησε την εκδήλωση και αναφέρθηκε στην επικείμενη ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, γεγονός που θα σημάνει μια περαιτέρω σύνδεση των δύο χωρών.
Ακολούθως ο κ. Κώστας Μελάς, Commercial Manager της BBT AIR, αντιπροσώπου της Cyprus Airways στην Ελλάδα παρουσίασε τις νέες αεροπορικές συνδέσεις της Cyprus Airways με την Ελλάδα και άλλες χώρες, τα ναύλα και την εταιρική ταυτότητα της εταιρίας.
Μαργαρίτα Μανούσου
Δημοσιογράφος – Τουριστικό Ρεπορτάζ
margarita.manousou1@gmail.com